Friday, June 5, 2009

Respon Rakyat-Evolusi Jambatan

Dipetik dari laman blog : http://putra745.blogsome.com/2007/10/08/

Kali ni aku nak share pengalaman aku berada di "belantara" ni yang dah pun masuk tahun ke-4… sejak 2004… evolusi dem evolusi aku lalui atau hadapi… especially aku nak citer pasal jambatan gantung…

Untuk sampai ke sekolah ini kita perlu lalui 2 jambatan gantung dan 7 titi yang uzur… sejak sebermula posting aku… aku kena jalan kaki… walaupun tak seteruk zaman sebelum 2000… tapi adventure tetap ada dan lebih kurang jer… So, aku lebih nak expose pasal jambatan gantung yang pertama… dan kini telah pun berubah wajah dan keadaan.


Januari 2004 - Mac 2005 (2 kali runtuh)


Mac 2005 - Oktober 2006 (Dua kali runtuh)


November 2006 - Oktober 2007 (3 kali senget dan sekali runtuh)


Siap 30 September 2007

Setelah beberapa kali buat permohonan dengan YB ADUN Jelai… barulah kami cikgu-cikgu dan penduduk di sini menikmati pembangunan… membangun ke ??? Cuma masih tingggal lagi jalan denai yang sejauh lebih kurang 12km yang masih perlu kami lalui… dan jambatan gantung di sekolah ini…

No comments:

Post a Comment